شرکت وی دیجیتال مارکتینگ، مشاور و مجری تبلیغات آنلاین

ساخت وبلاگ

کاربرد فوق العاده ادگروپ‌ها، Ad groups
کمپین های گوگل ادوردز کسب و کارها معمولا بیش از یک گروه تبلیغاتی دارند. مثلا برای کسب و کار مربوط به حمل و نقل که اتفاقا رقابت بالایی هم دارد میتوانیم گروه های تبلیغاتی مختلفی بسازیم با این کار مشتریان مختلف از جاهای متفاوت را به درستی هدف قرار میدهیم و درست به هدف میزنیم!

حتما ببینید: نحوه‌ی invitation accept اکانت گوگل ادوردز
برای مثال، برای باربری میتوانیم از ادگروپ‌های کاربردی مانند باربری در شرق تهران، باربری در غرب تهران و…. استفاده کنیم با اینکار میتوانیم تحلیل های خوبی از سایت داشته باشیم. مثلا کدام منطقه از تهران مشتری بیشتر داریم؟ کدام منطقه کمتر؟ این فوق العادست برای اینکه میتوانیم بودجه کانال‌های پر کلیک را بیشتر کنیم و از هزینه کردن در کانال های کم بازده دست برداریم.

بهبود عملکرد کمپین تبلیغات گوگل ادوردز
چطور با استفاده از بهترین کلمات کلیدی برای کسب و کارتان و ایجاد ادگروپ های مناسب فروشتان را چند برابر کنید! پس همراه ما باشید.

✔با وی دیجیتال مارکتینگ خلاق تبلیغ کنید تا دیده شوید
ما در وی دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کنیم تا با مناسب‌ترین هزینه، بهترین نتیجه را در تبلیغات گوگل، تبلیغات در اینستاگرام و… خود بگیرید. بهتر از کار تبلیغات در گوگل خود را به پارتنر رسمی گوگل بسپارید. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان به وبسایت ما مراجعه کنید.

 

شرکت وی دیجیتال مارکتینگ، مشاور و مجری تبلیغات آنلاین...
ما را در سایت شرکت وی دیجیتال مارکتینگ، مشاور و مجری تبلیغات آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانیال قالیباف vdigimarketing بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 5 شهريور 1399 ساعت: 17:41